הופעת בכורה של ג'קדה בתור "מומחית" בשירות לקוחות בדוח של HFS Research על עשרת המובילים באוטומציה של תהליכים רובוטיים

הופעת בכורה של ג'קדה בתור "מומחית" בשירות לקוחות בדוח של HFS Research על עשרת המובילים באוטומציה של תהליכים רובוטיים

חדשנות ובינה מוטבעת באוטומציה של שירות לקוחות מודגשות כחוזקות החשובות

אטלנטה, 4 בפברואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, שמחה להודיע על מעמדה בתור "המומחית" בדוח שפורסם לאחרונה "התוצאות של עשרת מוצרי תוכנת RPA (אוטומציה של תהליכים רובוטיים) המובילים של HFS". מהדורת 2020 היא מחקר מפורט על שביעות רצון מ-RPA בקרב 255 משתמשי על ב-RPA שהניב דירוגים של 311 מוצרים ביותר מ-30 מימדים של חוויית הלקוח. הדוח מתאר איך ספקי ה-RPA המובילים תומכים בלקוחות שלהם ומאפשרים להם להגדיל את תוכניות האוטומציה שלהם ולחולל שינוי אמיתי.

ג'קדה ואחרים הוערכו על סמך קריטריונים שנחשבים כקריטיים לתמיכה במשימת השינוי של הארגון באמצעות:

  • ביצוע: דגש על סדר הגודל של הפעילות, הלקוחות, קלות השימוש, אבטחה, ממשל ואמצעי בקרה.
  • חדשנות: מפת הדרכים והחזון של המוצרים כולל מו"פ, מדרגיות וגמישות, ובינה מוטבעת.
  • קול הלקוח: התוצאות מבוססות על בדיקת נאותות מעמיקה עם הלקוחות כדי לקבל את הסיפור האמיתי.

"כללנו את ג'קדה במחקר ה-RPA שלנו השנה על סמך השימוש המתמחה שלה בטכנולוגיית אוטומציה כדי לחולל תוצאות בתחום של שירות לקוחות", שיתפה אלנה ל. כריסטופר, סגנית נשיא בכירה – מחקר ב-HFS Research. "ג'קדה מאפשרת ללקוחות שלה לשפר תהליכים עסקיים באמצעות פתרונות חכמים של מעורבות לקוחות שמשלבים אוטומציה, בינה מלאכותית וניתוחים — ה-Triple-A Trifecta של HFS".

פרסום

הדוח ממשיך ומדגיש את היכולת של ג'קדה לשנות תהליכים עסקיים ולספק תוצאות בשירות לקוחות אוטומטי. הלקוחות נותנים את הקרדיט על התוצאות לאופי הגמיש וניתן להתאמה אישית של המוצרים שלה.

פרסום

סקוט מריט, המנהל הגלובלי של האוטומציה, מסביר את החשיבות הרבה של להיות "המומחית" בדוח. "לדעת מי אתם ומה אתם עושים בתחום הזה, זה הסוד לאריכות ימים באוטומציה. כשהאחרים מנסים להבין את אסטרטגיית ההתמחות שלהם, אנחנו שמחים לקבל את ההכרה של HFS על התוצאות האמיתיות שאנחנו משיגים עם הצוותים של פעילות שירות הלקוחות, כשאנו עוזרים להם להתגבר על מורכבות ולספק חוויות שירות לקוחות ללא מאמץ ללקוחות שלהם".

Print Friendly, PDF & Email

פה יבוא באנר

תודה שאתם מבקרים בפורטל "טכנו נט". טכנו נט נט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום הטכנולוגיה והתעשייה באתר תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום המתכת,פלסטיק, זיווד ואריזה, הייטק, אוצומציה וסייבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

פיקוד העורף והמגזר העסקי פועלים בשיתוף פעולה למען מוכנות לחירום

15 ביולי 2024

נפתח מפעל בטרי Batte-Re למחזור סוללות ליתיום-יון בדימונה

15 ביולי 2024

הטקסונומיה הישראלית לסיווג פעילויות כלכליות בנות-קיימה, לפי תרומתן למטרות ה...

11 ביולי 2024

"כ-30% ממשימות מטוסי הקרב מבוצעות כיום על ידי כטב"מים" - ועידת הכטב"מים הבי...

3 ביולי 2024

רד האט משלבת GenAI בפורטפוליו הענן ההיברידי של החברה באמצעות Red Hat Lights...

26 ביוני 2024

DEXCOM G7 המהווה פריצת דרך משמעותית בתחום ניטור וניהול הסוכרת, הגיע לישראל

26 ביוני 2024

פיקוד העורף והמגזר העסקי פועלים בשיתוף פעולה למען מוכנות לחירום

15 ביולי 2024

נפתח מפעל בטרי Batte-Re למחזור סוללות ליתיום-יון בדימונה

15 ביולי 2024

הטקסונומיה הישראלית לסיווג פעילויות כלכליות בנות-קיימה, לפי תרומתן למטרות ה...

11 ביולי 2024

"כ-30% ממשימות מטוסי הקרב מבוצעות כיום על ידי כטב"מים" - ועידת הכטב"מים הבי...

3 ביולי 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

כדי להיות תמיד מעודכנים